Prevádzkujete internetový obchod s kvalitnými produktami a službami?
Dokážete potreby svojho zákazníka uspokojiť na maximum?
Máte „nadupaný“ web, vo vyhľadávačoch sa zobrazujete na prvých priečkach, no zisky vám nerastú podľa predstáv?
Odpovedali ste na všetky tri otázky áno? V poriadku. Kliknite si ešte raz na svoj web a začnite čítať. Headliny na hlavnej stránke máte, detailné popisy k produktom tiež, sekcia o nás je tiež nabitá informáciami, tak kde môže byť sakra problém?
A teraz na svoj biznis na chvíľu zabudnite a spomeňte si, čo ste si to vlastne chceli v poslednej dobe cez internet kúpiť. Ahá, cítite sa v poslednej dobe nejako unaveno, chcelo by to kvalitný zelený čaj. Takže klasika, otvoríte google, naťukáte zelený čaj a čakáte čo sa vám zobrazí. A „voilà“ je tam toho viac než dosť, hm, to sa dalo čakať. Prvý internetový obchod nič, druhý tiež nič moc, štvrtý síce fajn, ale aj tak všetky informácie o zelenom čaji už poznáte a nedozvedeli ste sa nič nové. Ale ten posledný klik, ten stál teda za to. Po návšteve tohto internetového obchodu už viete o zelenom čaji viac než dosť. Po prečítaní jednoduchého, stručného a výstižného popisu produktu, po užitočných článkoch o blahodarných účinkoch a rôznych technikách prípravy čaju, ktoré ste na tomto webe našli, zrazu túžite tento produkt jednoducho mať! Takže, šup s ním do košíka, platba prevodom a už len čakať na kuriéra. Aké jednoduché!
Ale prečo to nefunguje takto jednoducho aj u vás?
Možno patríte medzi dobrých obchodníkov, ale písanie textov vám nejde až tak od ruky. A to je úplne v poriadku. Veď predsa každý z nás sa vyzná v niečom inom a nikto nie je odborník na všetko. Dôležité ale je, uvedomiť si, že prvým krokom k získaniu konkurencieschopného webu je naplniť ho jedinečným, užitočným a presvedčivým obsahom, čiže jednoducho povedané využívať kvalitný web copywriting. Netreba zabúdať ani na podstatný kanál a to marketing na sociálnych sieťach. Ak neviete, ako na to, určite využite služby copywritera, bude to pre vás a váš biznis krok tým správnym smerom. Ako sa taký copywriter hľadá a podľa čoho vyberať, sa dozviete v našom ďalšom blogu už čoskoro.